.

.

Sunday, March 4, 2012

Degree, Chapter 2.

5/3/2012. Hari yang aku merungut tak habis complaint sana sini. sebabnya, kelas dah start hari ni. masih di atas meja kat dalam bilik, walaupun jam menunjukkan dah pukul 10.15, tak nak gerak lagi. Wahai nysa sedarlah, kelas start pukul 10.30. Move like jagger baby. 

Kalau dulu waktu diploma, seminggu awal kelas mmg aku tak pergi. sebabnya aku malas nak ulang tayang sesi pengenalan diri waktu tuh, 

''my name is Khairunnisa Bt Mazli, i'm from in Malacca, bla bla bla (mumbling)''

Tapi mengikut kata budak2 sini, ada setengah lecterur je buat macam tuh. ada tuh terus masuk belajar. So, nak tak nak aku kena lah pergi. 

So degree nysa, wish me luck. New Chapter and New Beginning. But still in the same novel! :) Degree of my life, Sekian. 


okie nak gi kelas. -.-

2 comments:

steffany daph said...

wah.. dah level degree yer (: chaiyok2.. kuat kn semangat masa belajar. hehe. balas kunjungan anda. done follow u.

NysaSarah said...

Hehe terimas. :) n terima kasih jugak melawat blog nysa yg tak seberapa nih. salam perkenalan. ;)