.

.

Klik Sini!

Tuesday, February 1, 2011

Cara Mengatasi Boring?

Boring? ada apa dengan boring sebenarnye? Boring tu apa? binatang? or something macam semut atau gajah? by the way people, boring is feeling!


Felling yang rase macam tak tahu nak buat apa2, or somthing yang korang rase semu bende yg korang tak jadi n serba tak kene! ok, apa bende yang i nak buat kalau i boring? actually people before my uncle move in kat uma i, i boring nak mampos, sebab tak tahu nak buat ap. * before tu tak tahu blog ni apa* so, bile my uncle ada kat rumah! boley lah i main dengan anak-anak dye yang comel n kiut miut nie! 



so, bile dorang tak ada, banyak bende yang aku buat untuk overcome boring ni..!!
_facebook.. (bende yang banyak kali aku gdo ngn bf aku kos selalu layan org tak kenal, hehe)
_twitter (addicted sungguh dengan bende alah ni!, sama kesannye macam fb)
_youtube ( tengok bende alah2 yang pelik, ni pon lama2 boring jugak)
_blogger (kadanag tak tahu tajuk apa yang aku nak masuk dalam blog ni)
_tidur (mimpi yang indah)
_main masak-masak ( ni dah kategori tahap bosan nak mampos, aku main masuk jer dalam masakan tu, bijan tu pon aku goreng!!)
_bersenam n diet ( alkisah nye, ni kalau ada hati nak badan cm nasha aziz, 2 hari jer bertahan, pas tu aku makan balik)
_mesagging (mesej with my boyfie, p tak boleh pakai gak, bz jer memanjang)
_decorate bilik (ni kes jadi pereka hiasan dalaman yang tak bertauliah,bile kawan-kawan aku dtg rumah, semu gelakkan hiasan bilik aku, wakaka)


aku pon tak tahu napa aku letak picture nasha aziz ni! sebab BORING! hahaha

sebenarnye, banyak lagi bende yang aku boley buat waktu boring! bukan list yang kat atas tu jer! contohnye! 

_belajar memasak dengan nenek- malas
_kemas rumah yang macam tongkah pecah- malas
_mop lantai- malas
_bercucuk tanam-malas
_lipat baju yang dah macam gunung everest- malas

aku pon tak tahu apa yang aku rajin, so pokok nye semu malas, kite masing-masing mesti lah ada cara masing-masing nak mengatasi boring kan? tak ade cara scientific nye boley mengatsi boring, search kat internet pon semu cara mengatasi boring yang ada dalam blog dorang kat nuffnang! its okay, korang pi la cari cara mengatasi boring korang senidri ok?

bye! 



boring betollah tajuk blog kali nie!

No comments: