.

.

Friday, March 25, 2011

Durian OH Durian!

Duriannnn???
wei, mmg favourite aku!!!
aku ni giler durian sikit BANYAK!..
Hari tu, wktu makan ramai-ramai kat kelemak..
ada seorang pak cik lalu..
banyak giler durian dye bawak...
disebabkan nak sangat BENDE ALAH BERDURI TU!
aku pon tanya kat dye. 
'' pak cik jual durian ke?''
pak cik tu apa lagi, memang la die jual durian..
dia promote lah durian kat aku..
aku memang nak, tapi bapak lah MAHAL durian yang die jual..
sekilo RM 7!
mak aiiii...! dah lah tgh short akhir bulan ni...
LOW IN CASH!!
so member2 aku pon semuanya melayan karenah aku..
sanggup kongsi duit untuk sebiji DURIAN!!!
korang memang best!
so, bermula sketsa kongsi mengongsi..
4 orang kongsi satu durian...
balik dari makan, aku dengan syad, bukan main lagi membelah durian tersebut...
belahan gaya Bruce Lee..
potong sebelah...sebelah aku ngan syad, sebelah lagi gg ngan kirin...
memang sedap! 
walaupon sebenarnya rase durian yang kiteorang beli tu biasa jer...
sebab dah lama tak makan durian, rasa biasa tu bertukar menjadi sedap...
lepas tu, keesokan harinya..
badan aku lemau semacam...
MUSIM PANAS VS MUSIM DURIAN!!!
so, jadila DEMAM, SAKIT KEPALA, TAK SEDAP BADAN!
semualahhh!!!!!
2 botol air capbadak aku abiskan..
Hero aku, mula dah bising2...
''tak dengar cakap dye lah''
''tak reti nak jaga diri lah''
apa2 la...
kalah mak aku membebel!
MUMBLING!! but i' m still love you babyyy..
mmmmmmuuaaaaahhh.. xoxoxoxoxo..
;DDDD
then, alhamdulilah, berkat air cap badak..
aku mula rasa okay...
so, ai ni Hari JUMAAT!
masa balik kerubong..
masuk2 rumah jer... aku dah bau durian...
pak usu aku beli..
tertibe jer aku lupa yang aku baru jer lepas sakit!!
sebab DURIAN!!!
aku melantak BENDE ALAH BERDURI TU...
sekali lagi..
HEAVEN siottttt!!!!
kali ni memang betol2 sedap!
pandai pak usu aku carik...
lepas makan waktu aku nak baring..
aku mula dah rase panas n berpeluh2...
adoi, aku rase malam ni mesti aku DEMAM lagi ni...
n Hero Buncit mesti membebel kat aku sekali lagi...
:(((
DEGIL sangat aku ni...
so sekarang ni... aku kene cari air cap BADAK banyak2...
argggggghhhh!!
okay Bye!!
kalo nak makan durian amik ubat ANTI BODY dulu la yerrr...




No comments: