.

.

Klik Sini!

Friday, February 17, 2012

Baru! Semua Baru!

Holla, everyone. Kita rindu sangat nak berblog tetapi apakan daya, tangan ni malas nak menaip berjela-jela. Lagi, bila blog ni masih lagi under construction. Terus tak ada mood nak berblog. Tsk, tsk, tsk. Sorry bagi yang dah berapa kali menjenguk tapi entrynya masih tak berubah. Wake up Nysa, you have one blog waiting for a new entry. 

So, macam manakah dengan blog baru saya. Do you like it? mesti kena suka, kalau tak suka pun kena suka jugak, Credit to Khalilah Anum, my sister yang bertungkus lumus nak mencantikkan blog aku ni. Sampai beribu kali bertukar blog ni. 

'' Kak nis, macam tak lawa je, tukarlah eh?'' aku sampai mampu mengangguk je. buat lah sesuke hati hang. janji blog aku siap. 

So. apa yang patut aku tulis untuk korang hari ni. Selama beberapa hari ni, aku cuma duduk kat rumah berfacebook and twitter. So, macam-macam ragam status yang aku tengok. Yang adakala menggelikan bulu roma, dan adakala rasa ''ewww, perlu ke nak tulis macam tu''. Semua berkenaan ngn facebook and twitter. 

Twitter pula trending yang makin mengarut macam #replacebrunomarssongwithchalupa and When Harry Potter and the Deathly Vagina. Macam tak ada benda lain yang boleh diaorang buat untuk jadikan trending. What happens to the world, really? The things is, they updating status about #replacebrunomarssongwithchalupa and they even dont know about what exactly is chalupa. Sangat mengarut. 

Cehh, aku pun ada juga try to updating the status and feel funny. After all, i feel i'm so stupid. Kenapa aku buat status yang mengarut ni. Dunia semakin baru, they trying to find something new and idiot. Just be mature with this all crazy social networking people. Sedarlahh! 

Ok, thank you. ;) 

Wish me luck for this monday, you don't have to know what will happen to me this monday but its regarding about my future life. :) 

No comments: