.

.

Klik Sini!

Tuesday, December 28, 2010

THE GEDIX ONE

For this time, gonna to story morry about a girl yang memang MASYALLAH gedik nak mampos, dalam kampong aku ni, die ingat die lah RATU, QUEEN and segala bagai. Apa orang nak semua die nak, cantik tu memang lah cantik, perangai tu jer tak cantik. Tak kisah la. Boyfriend, kalo dengarkan cerita dye macam beratur nak kat die. *padahal die yang mengedik2 kat boyfriends dye yg byk tu, lelaki suke lah, of course!* Yang pasti, semua jantan die sapu, dah kahwin ke tak kahwin ke, dah ada tunang ke tak ade tunang ke, dah ada gf, ke tak ade gf ke, semua dye amik. Aku panggil budak ni sweeper! Sebab dye suke menyapu jantan orang. So, nak jadikan cerita memang ramai lah perempuan yang tak puas hati dengan die, banyak jer other girls yang maki and sumpah seranah die kat blog die kat facebook die malah kat henfon die pon ada. *malah?? Bagus BM Nysa ni*
hanya gambar hiasan
 But the things yang aku respect gegile kat budak ni! Bile org maki hamun and sumpah seranah die, die tak penah lawan balik, die hidup dalam dunia die jer, die kan gedik, so of course lah dye akan menangis,megedik, melalak, and mengadu kat jantan-jantan perliharaan die, so, kes pujuk memujuk ni akan berlaku lah. *itu yang die suke* Die ni PMS PMR lagi, waktu result die keluar, boley tahanlah result die, *dalam kategori pandai lah budak ni, (ada la A jugak dr xde)* itu yang aku respect lah, dalam kegedikan die tu, die tetap study lg even tugas utama die menyapu jantan yang ada kat dunia ni. 

hanya gambar hiasan

Okay, nak jadikan cerita, *sambil duduk bersilang* die nie ada blog, setiap kali die update blog die, die akan publish kat fb, macam korang semua buat, ececececeh, dalam blog die ni, die asik cite sal jantan jer, jantan tu jantan ni, sometimes jantan yang die tak kenal pon ada, die amik pix jantan tu hidey. * aku apa lagi? Cuci mata lah kat blog die ni* tapi yang paling meluatnye, die akan cerita seolah-olah yang jantan tu sedang kejar –mengejar die. *pergh gile lah BM nysa ni* Dah bagai seiring dan sejalan lak pulak. Tapi aku rase jantan tu tak de lah minat die sangat, die yang minat jantan tu ada lah aku tengok. Aku tengok pix jantan tu tengah berjalan ke depan, die amik pix jantan tu dari belakang lah maksudnye, so korang rase sape yang kejar sape? Die yang kejar jantan nilah maksudnye . Die ni korang rasa apa? Aku rasa dye ni  jenis yang peras memeras, *PERASAN* pening kepala aku dengan perangai  budak ni. So, lama-lama aku tak ade lah layan budak ni, dah meluat dah! Agak lama lah aku tak stalker blog die semenjak aku tak update blog ni, then baru2 ni aku stalker lagi blog die, still tak berubah, cerita sal jantan jugak, aku sikit pon tak heran. Tapi yang aku sangat2 terperanjat FOLLOWERS die lebih 80 orang, mak ai! Lagi popular die dari member2 aku yang dah lama buat blog, member aku tu pon baru 40++. Benar HOT STUFF! Cuma satu jer persoalan aku, FOLLOWERS die tu ikhlas ke nk follow dye or saje2 nak tengok KEGEDIKAN die? Ke Buat macam bahan entertainment diorang. Toinkkkk!

THE END
P/s: Mom taught me, show to men that they are not important to our life, so they can appreciate us very well.

No comments: