.

.

Klik Sini!

Tuesday, December 28, 2010

MOVE FROM MY little WORLD TO NYSA SARAH’S STORY MORRY

Okay, this entry on purpose to make an introduction for my new blog Nysa Sarah’s Story Morry.  Why suddenly tukar? Saje jee. Tukar angin lah orang katakan. Dulu waktu in MY little WORLD cakap nak buat blog because nak improvekan bahasa English.

http://kmazli.blogspot.com/

Yeay, still on that purpose too but for this time I will make an entry in Malay too. Tak nak orang cakap Nysa ni dah macam lupe asal usul pulak.  By the way, aku tak cakap pon dulu aku tak nak buat in Malay gak kan? Kannnn??  Cume takes time jer nak buat. * wah macam susah sangat jer si Nysa ni nak buat blog dalam Malay, poyo jerk ko Nysa* . Memang aku poyo pon.  Hahahaha.  Lagi-lagi kalau orang dah cakap aku poyo, lagi aku mempoyokan diri.  Sebab nama blog dah bertukar, aku pon tukar kan jugak design and page blog aku ni.  Atas pertolongan adik aku, Khalilah Anum yang juga seorang yg cantik poyo seperti aku.  Terima kasih lah pada die yang dah memang tolong bagi idea kat blog aku ni heavily.  To people yang jadikan blog aku ni sebagai ‘entertainment’ die, gelakkan bahasa aku ker apa, pi la lantak korang, buat kata adik aku, Blog aku, aku punye suke lah. *actually to some group sebenarnya*  hahaha. Then, to people yang support aku, thanks a lot to korang kay? Korang memang BEST! So, actually, my point for this entry, hope all of you’re really enjoying my new blog! Salam

THE END
p/s: yeay, whatever

No comments: