.

.

Thursday, May 5, 2011

My First Day Work!

Whoooa! Very tired okay!!! rasa yang penat teramat sangat. dah lah badan tak berapa nak sihat kan? tapi okay lah. pengalaman bekerja di hari pertama sangat memenatkan. :DD even tak ramai orang tapi terasa gak badan letih weyh! fuhhh! chooppp! nak tahu nysa keje kat mana? kat kedai mak usu jer. haha. but still pengalaman bekerja tu. ;) pengalaman menguruskan kedai niaga. korang ada pengalaman tu? Nysa sangat berbangga diri. (Jangan berbangga diri sangat nysa) Melayu suka cepat lupa diri.:))


okay. even sangat penat, nysa cuba habiskan cerpen kedua nysa ni. Harap korang smua baca lah yer? n komen lah nysa nya karya ye all myy followers ku. Bye! muaaahhxxxx22!

No comments: