.

.

Klik Sini!

Friday, May 6, 2011

So, what's all about today?

okay, hari ini saya nak menginterview tuah tanah punya blog ni. Blog apa? Nysa Sarah's Story Morry ni lah. (nak interview diri sendiri?, nysa sekarang sangat penat+biol+ngantuk+gila= korang layan jer lah) okay, kita start dengan soalan yang pertama:

ehem..

1) Kenapa blog ni ''cantik'' benor rupe dye? siapa yang mengeditnya?

ehem.. blog ni cantik kan? memang saya ni creative! errrr.. maksud saya adik saya creative. hehe. saya yang punya ''idea'' semua ni, then saya suruh adik saya yang buat, saya cakap cam ni, ''kau buat lah apa yang ko rasa cantik'' (itulah idea saya) , then saya tinggalkan dia dalam bilik sorang2 buat design blog ni eh... hehehe...

credit to: Khalilah Anum


2) Oh i see? Benda apa yang selalu dipostkan kat blog ni?

owh, saya suka post benda mengarut! eh, memang sangat mengarut lah. kekadang bukan mengarut je, mencarut pun ada sekali. ni waktu tengah marah orang. oh, sekarang ni saya suka tulis cerpen. Cerpen yang memang mengarut. semua genre seram, tak tahu nape tertibe kan? hahaha. jangan lupe baca ye? (gaya Chef Wann)


3) Genre seram? eh, bukan cik Nysa ni lemah semangat?

memang saya ni lemah semangat. Kadang semangat tak ada langsung. tapi semangat untuk merdeka ada! MERDEKA! MERDEKA! MERDEKA! (buat gaya macam budak-budak kecik 5 tahun). Sila bangun semua sambil menyanyi lagu negara ku (Sambil berdiri, menyanyi sampai abis)


4) okay, hehhee. cik nysa nampak macam dah terlupa nak makan ubat. tak pe lah, kita proceed jer la lain hari untuk interview ni! okay! camera offff!! 



2 comments:

sara said...

HAHAHH :D u lawak lah nysa :D
ingtkn interview ape td :DD hehe.

bdw, blog u look vintage :DD
cantik (:

NysaSarah said...

HAHHAHA. thank you. :) tak lawak mana pun.
Boring n tak tahu nak tulis apa la. hahaha. :DD
look vintage? yes it is. well thank you. :)